Bună ziua,

Am descoperit ceva foarte interesant și ne face plăcere să-l împărtășim cu dumneavoastră.

Noi considerăm că meritați mai mulți pacienți noi (dacă vi-i doriți) și facem tot ce ne stă în putință pentru a vă ajuta să obțineți acest lucru.

Știm că ați investit multă energie și bani pentru a vă perfecționa și a oferi un tratament de calitate pacienților dumneavoastră. Din acest motiv aceștia vă recomandă mai departe, și ne bucurăm cu toții când acest lucru se întâmplă.

Sunt pacienți care caută întocmai o clinică exact ca a dumneavoastră și un medic ca dumneavoastră. Mulți dintre ei vă caută pe internet.

Știm că încercați să veniți în întâmpinarea lor și că tocmai de aceea probabil că aveți deja o pagină de facebook și un site. Unii dintre dumneavoastră probabil că știți să folosiți google analytics și vedeți că lună de lună aveți vizitatori noi (și nu-s puțini). Dacă nu știți să-l folosiți dați-ne un email și vă vom trimite un tutorial.

Pacienții vă caută și încearcă să ia legătura cu dumneavoastră.

Unii se află pe site-ul dumneavoastră pentru că au o problemă dentară iar alții pur și simplu se gândesc că a venit momentul pentru igienizarea/controlul periodic(ă).

Unii vă sună direct, alții poate că preferă să se uite pe mai multe site-uri înainte să se hotărască la ce clinică să meargă. Mulți dintre ei vă caută în timpul programului de lucru și nu vă pot suna chiar atunci; apoi se iau cu altele și uite așa timpul trece. De ce nu ar discuta aceștia cu dumneavoastră chiar atunci si de ce să nu vină la clinica dumneavoastră dacă oricum sunt pe site-ul dumneavoastră?

Am descoperit, am implementat la noi și am verificat cu atenție rezultatele unui mecanism extrem de simplu și eficient prin care să puteți comunica mai rapid și mai direct cu vizitatorii site-ului dumneavoastră și în felul acesta să dublați numărul de vizitatori care devin pacienți.

Dacă am reușit să vă trezim interesul, vă rugăm să citiți în continuare. Vă asigurăm că merită!

Ideea este una foarte simplă; pacientul intră pe site-ul dumneavoastră, și, în timp ce se uită pe acolo, după câteva secunde (puteți alege câte), i se deschide o fereastră de chat prin care este întrebat (în mod complet automat): "Bună ziua, cu ce vă putem ajuta?" (și acest mesaj poate fi modificat). Acest mecanism se numește "proactive invitation".

De cele mai multe ori, pacientul răspunde, întreabă, cere detalii și în acel moment vă apare și dumneavoastră fereastra de chat pentru a putea discuta live cu el.

În acest fel cresc foarte mult șansele ca un vizitator al site-ului să devină pacient.

Puteți vedea acest chat funcționând pe site-ul nostru www.iStoma.ro și ne puteți contacta oricând și prin acest mecanism.

Implementarea acestui sistem este foarte simplă și nu necesită cunoștințe avansate de programare.

O altă veste bună este că dezvoltatorii acestui program vă oferă 2 săptămâni de probă pentru a vedea dacă într-adevăr crește numărul de pacienți noi.

Mai jos vă vom prezenta pașii necesari pentru integrarea eficientă și rapidă a acestui mecanism în site-ul dumneavoastră:

  1. Creați-vă un cont  pe acest site (durează mai puțin de 1 minut)
  2. Dați click pe SIGN UP FOR FREE
  3. Introduceți adresa de email a clinicii și parola pe care doriți să o folosiți pentru această aplicație
  4. Dați click pe Next
  5. Introduceți numele dumneavoastră, adresa site-ului și un număr de telefon (telefonul nu este obligatoriu)
  6. Puteți descărca acum aplicația care vă va permite să discutați cu vizitatorii site-ului sau puteți da click pe "I will install the app later"
  7. În ecranul următor veți avea un script pe care trebuie să-l inserați în site-ul dumneavoastră sau să-l trimiteți programatorului (am făcut și noi acest lucru și inserarea în site durează maxim 5 minute);

Felicitări! Asta este tot!

Unii clienți de-ai noștri din București au integrat deja chat-ul în site și ne-au transmis că într-adevar se obțin rezultate foarte bune.

Noi considerăm că merită să încercați!

Vă dorim mult succes!