Dacă mesajul nu se afișează corect click aici
iStoma

Bună ziua,

Vă mulţumim încă o dată pentru încrederea acordată aplicaţiei iStoma şi dorim să vă anunţăm că versiunea iStoma 1.7.7 este disponibilă.

Principalele noutăţi din versiunile 1.7.3 - 1.7.7 sunt:

Planul de tratament
Noutăţi

PACIENȚI

  • Optimizarea completării planurilor de tratament
  • Imprimarea planului de tratament etapizat și pe variante
  • Imprimare - Consimțământ informat - Ortodonție - Mulțumim clinicii CifDent pentru excelenta colaborare în integrarea acestui consimțământ în iStoma
  • Imprimarea fișei parodontale
  • Imprimarea contractului de plată eșalonată

AGENDĂ

  • Imprimarea fișei de tratement direct din detaliile programării
  • Aniversările personalului clinicii sunt semnalizate vizual în agendă

RAPOARTE:

  • Pacienți implantați
  • Pacienți cu aparat
  • Intervenții pe categorii: Vizualizați aportul categoriilor de intervenții facturate/realizate în activitatea clinicii dumneavoastră - Ca număr de realizări, procent și valoare
  • Modificarea raportului DSP - Radiologie pentru a ține cont de ultimele cerințe ale DSP-ului
  • Furnizori - Categorii Facturi
  • Grad de ocupare - selectare interval din 30 în 30 de minute
  • Programări create - pentru a vedea cu mai multă ușurință cine și ce programări a creat într-o anumită zi sau perioadă

Pe lângă acestea, noua versiune include:

PACIENȚI

  • Status dentar: Pacient implantat + Pacient cu aparat - util pentru rapoarte și pentru a avea o atenționare vizuală la crearea unei programări pentru un astfel de pacient
  • Fișa - Comunicare - Buton mai multe - Pacient neserios - cu semnalizare vizuală în agendă
  • Plăți - Contracte de finanțare - Crearea de contracte în EUR cu încasarea în RON la cursul BNR al zilei
  • Listă programări - Opțiuni de confirmare și anulare rapidă a programărilor de astăzi și din viitor
  • Familia pacientului - aceasta poate fi definită în Fișa pacientului; Când intrăm în dosarul unui pacient ce are precizată familia în partea dreaptă-sus apare o zonă ce ne permite să navigăm cu ușurință printre membrii acestei familii
  • Beneficiarii unei ajustări de tip abonament family: În zona de plăți din dosarul pacientului intrăm la ajustări, facem click pe abonamentul family și în jumătatea dreaptă a ecranului vom putea defini ceilalți beneficiari ai acestei ajustări
  • Caută pacient: Căutare după profesie/ocupație (Util dacă aveți nevoie de un electrician și nu vă mai amintiți numele pacientului ce are această profesie)
  • Se poate preciza cantitatea la adăugarea unei intervenții (Ex: Util la intervențiile unde prețul este calculat în funcție de numărul de canale)
  • Imprimarea situației financiare se poate face pentru orice perioadă doriți dumneavoastră

AGENDĂ

  • La confirmarea telefonică a unei programări sunt marcate corespunzător și celelalte programări ale pacientului din aceeași zi și din același sediu
  • În detaliul unei activități programate va apărea utilizatorul care a creat-o și data la care a fost creată
  • În titlul programării din calendarul google sunt adăugate atât observațiile cât și intervențiile programate/realizate (intervențiile sunt adăugate doar dacă în setările de sincronizare ale mediculul este bifată opțiunea "Adaugă intervenții")
  • Agendă - Marchează ca fiind de reconfirmat programările cu durată mai mare de X minute; Câteodată trimiterea unui SMS nu este suficientă pentru a ne asigura că pacientul chiar își va onora programarea; Acest aspect este cu atât mai important când vorbim de o programare pentru care este alocat un timp mai mare; Folosind această opțiune iStoma va marca automat aceste programări ca fiind de reconfirmat pentru ca dumneavoastră să vă asigurați că se respectă cu strictețe protocolul de confirmare a programărilor de a doua zi
  • Personalul non-medical (recepție, administrativ, ...) vede, în ecranul de detaliu al programării, intervențiile programate/realizate de oricare din medicii la care pacientul este programat în acea zi
  • Opțiuni: Ascunde intervențiile
  • Afișarea poreclei la imprimarea agendei în ordine alfabetică

FINANCIAR:

  • În rezumatul financiar încasările sunt împărțite în CASH, POS și BANCĂ, Probono se numește voucher și poate fi găsit alături de compensări în zona de Campanii și promoții
  • La calculul procentului medicilor se iau în continuare în considerare voucherele și compensările

COMUNICARE:

  • Trimiterea de SMS-uri și Email-uri către:
    • Pacienții cu datorii
    • Pacienții programați la o dată anume
    • Pacienții activi (util dacă doriți să trimiteți un SMS de sărbători doar pacienților activi în ultimul an de exemplu)
    • Pacienții cu programare anulată
  • Selectarea datei pentru care dorim să afișăm pacienții ce-și serbează aniversarea zilei de naștere sau onomasticii; Deosebit de util pentru a trimite Email-uri/SMS-uri pacienților sărbătoriți în zilele nelucrătoare (Ex: Duminica)

CAMPANII ȘI PROMOŢII (Meniul stânga - Financiar):

  • Posibilitatea introducerii de contracte:
    • Comision (Ex: Centrele de radiologie care oferă comision pentru pacienții trimiși către acestea și care vă solicită factura la plata comisionului),
    • Prepaid - Vouchere stomatologice oferite de companii angajaților lor
    • Postpaid - Contractele cu companiile care plătesc tratamentele stomatologice ale anumitor angajați
    • Abonament individual - Contractele cu companiile care plătesc un abonament la clinica dumneavoastră ce le permite angajaților acestora să beneficieze de o listă de prețuri preferențială
    • Abonament family - acesta dă dreptul atât pacientului abonat cât și familiei acestuia (doar membrii ce sunt definiți ca beneficiari ai acestei ajustări) să beneficieze de o listă separată de prețuri
  • Voucherele cadou
  • Compensările
  • Extragerile: Util dacă doriți să oferiți un cadou unuia dintre pacienții dumneavoastră cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Paști, Ziua Femeii, Sf. Ion, Aniversărilor ...
  • Setările pentru Ajustările de tarifare și cardurile de fidelitate au fost mutate din Setări->Medical în Financiar-> Campanii și Promoții
  • Rate la clinică; Gestionați modelul de contract de rate folosit de iStoma și aveți o evidență a contractelor în desfășurare și a situației plății ratelor; Mulțumim clinicilor CifDent și DentoSan Med pentru excelenta colaborare în integrarea contractului de rate în iStoma;

COMPORTAMENT ISTOMA:

  • Agendă
    • Afișează codul intervenției
    • Ascunde butonul de editare al intervenției (editarea merge în continuare la dublu click pe intervenție)
    • Excepții la deconectarea automată la un anumit interval (anumiți utilizatori nu sunt deconectați automat la depășirea intervalului de inactivitate)
    • Taie programările anulate - pentru a elimina orice confuzie între programările anulate și celelalte
  • Calendarul google : decizie individuală de comunicare cu calendarul google pentru fiecare calculator din clinică
  • Diverse: Date obligatorii la introducerea pacientului - Pentru a obliga persoana care introduce un pacient în iStoma să completeze măcar numărul de telefon

STATISTICI:

  • Lifeline: Programări realizate / localități: aflați cu ușurință din ce localități au venit pacienții ce au avut programări la clinica dumneavoastră;
  • DSP: Statistica obligatorie, cerută de DSP clinicilor ce fac parte din eșantionul reprezentativ al fiecărui județ

SETĂRI

  • Comunicare - iStoma SMS:
    • Propunerea trimiterii de SMS-uri la crearea unei programări sau la anularea unei programări
    • Template-uri pentru SMS-ul trimis la crearea unei noi programări, a anulării unei programări sau către pacienții cu datorii (iStoma propune modele standard)
  • Intervențiile multi-sediu: în cazul în care aveți mai multe sedii dar unele sau toate intervențiile sunt comune tuturor sediilor puteți selecta la sediu: Toate și acestea vor fi vizibile indiferent de sediul în care se lucrează
  • Gestiune - Produse: La produsele de tip aparatură vom putea selecta un nou tip de reprezentare vizuală și anume eprubeta: Aceasta ne va indica în agendă, de fiecare dată când folosim această resursă că avem nevoie de PRGF
  • Medical - Prețuri diferite medici: Folosind acest ecran putem defini alte prețuri pentru toate sau numai o parte din intervențiile definite pentru un anumit medic; Se ține cont de acest preț atât în momentul în care se adaugă o nouă intervenție cât și în momentul în care modificăm individual medicul ce va realiza o anumită intervenție
  • Utilizatori: Duplicare program de lucru
  • Medical - Intervenții: Fără selecție dinți; Pentru a adăuga mai rapid o consultație (de ex) (nu se mai afișează ecranul de selecție a dinților la selectarea unei astfel de intervenții)
  • Gestiune - Produse : Bifăm "Produs cu risc de expirare" pentru a solicita data de expirare la adăugarea acestui produs într-un NIR

FURNIZORI:

  • Categoria furnizorului
  • Stoc:
    • Legătură strictă între ieșirea din gestiune și intrarea în gestiune
    • Componența stocului (ce produse mai avem în stoc - în ce dată au fost achiziționate și la ce preț)
  • Intrare:
    • Putem preciza data de expirare a unui produs
    • Adăugarea mai rapidă a produselor din factură
  • Intrări-Ieșiri: Gestiunea unităților (Ex: Am cumpărat 2 seturi de pahare având în total 100 de bucăți)
  • Ieșiri: Procesul Verbal de perisabilitate (Pentru a avea o evidență a produselor scoase din stoc pe motiv că au expirat)

CALENDARUL GOOGLE

  • iStoma va trimite în titlul programării din google și observațiile programării și intervențiile programate pentru ca dumneavoastră să vizualizați cu mai multă ușurință de pe telefonul mobil activitatea unei anumite zile.
  • Titlul programărilor anulate va corespunde modalității de anulare din iStoma (Neprezentat, Anulat telefonic de pacient, ...)

RESURSE UMANE

  • În ecranul de check-in/out apar elementele din ziua curentă astfel încât fiecare utilizator va putea vedea dacă a dat sau nu check-in sau check-out; De asemenea în ziua curentă utilizatorii vor putea completa/modifica observațiile unui anumit element (Ex: Au uitat să precizeze de ce au ajuns mai târziu decât trebuia)

DIVERSE

  • Scurtături de la tastatură pentru Lista de prețuri (F1), Check in/out (F2), ...
  • Conexiunea alternativă la baza de date - deosebit de util în cazul în care vă conectați la iStoma și de acasă sau dacă aveți mai multe sedii și implicit mai multe conexiuni la internet către server
  • Căutarea unui pacient (din zonele de căutare rapidă) se face inclusiv după CNP și poreclă; sunt semnalizați distinctiv pacienții cu implant, aparat dentar și cei neserioși;

Rezolvarea tuturor problemelor semnalate


În cazul în care aveţi nevoie şi de alte funcţionalităţi vă rugăm să ne faceţi cunoscut acest lucru prin telefon, email sau direct din aplicaţie. Vă asigurăm că toate cererile sunt tratate cu cea mai mare seriozitate.


Cu stimă,
Botorogeanu Ionut Richard
Botorogeanu Ionuţ Richard
iDava Solutions
0737.42.42.73

PS: Actualizarea se face folosind butonul de Upgrade ce apare după deschiderea aplicaţiei (a agendei).

iStoma este un produs marca iDava Solutions
©2016 - iDava Solutions SRL - CUI: 30410797 | Reg. Com.: J40/7969/09.07.2012
iStoma