iStoma

Bună ziua,

Vă mulţumim încă o dată pentru încrederea acordată aplicaţiei iStoma şi dorim să vă anunţăm că versiunea iStoma 1.7.2 este disponibilă.

Principalele noutăţi din această versiune sunt:


  • iStoma Check IN - Meniu sus - Buton trei liniuțe din stânga sus - Check in/Check out; Datele introduse le regăsim în Pontaj
  • Resurse Umane - Pontaj - Afișarea informațiilor introduse prin Check in/Check out; dacă sunteți admin puteți modifica, șterge și adăuga intrări în pontaj
  • Resurse Umane - Concedii - Afișarea concediilor personalului (de odihnă, medical, fără plată, zi liberă); Se folosesc culori diferite în funcție de tipul concediului; Acces direct la situația anuală a concediilor unei persoane
  • Raport nou: - Intervenții create - vizualizarea intervențiilor introduse în iStoma într-o anumită perioadă
  • Raport nou: - Intervenții închise - vizualizarea intervențiilor șterse din iStoma într-o anumită perioadă
  • Raport nou: - Pacient - Status dentar - vizualizarea afecțiunilor dentare introduse în iStoma într-o anumită perioadă
  • Comportament iStoma- Financiar: Solicitarea parolei de supervisor la ștergerea intervențiilor și a plăților (facturi, încasări)
  • Agendă - Un nou tip de activitate - Ședința

Pe lângă acestea, noua versiune include:

Setări:

  • Schimbarea mai rapidă a categoriei/subcategoriei unui produs
  • Importarea listei de intervenții dintr-un fisier CSV; Acesta poate conține codul, denumirea, prețul și prescurtarea
  • Eficientizarea adăugării unui nou utilizator (medic, asistentă, recepție, ...)
  • Utilizatori - Dosar Personal; o zona generoasă de text în care puteți trece informații relevante referitoare la un membru al echipei dumneavoastră

Diverse

  • Peste tot pe unde putem selecta o dată, sub calendar ne apare o listă ce permite navigarea rapidă în timp (peste 10 zile, 1 săptămână, ..., 6 săptămâni, peste 1 lună, ..., peste 6 luni, ..., peste 2 ani)
  • Distincție clară între De făcut și Recall (în meniul din partea de sus a ecranului)
  • Lista de așteptare în meniul din partea de sus
  • Afișarea ratelor scadente și neachitate în meniul din partea de sus a ecranului (în dreapta); Acest buton apare doar dacă există rate cu data scadentă depășită

Agendă

  • Când se bifează un pacient ca sosit, toate programările lui din ziua respectivă vor fi marcate în concordanță
  • Click pe denumirea perioadei - permite selectarea mai rapidă a unei alte date
  • Posibilitatea programării unui pacient selectat din Lista de așteptare sau din lista de Recall
  • Posibilitatea adăugării unui pacient în lista de așteptare și adăugarea unui recall direct din detaliile programării (Zona Mai multe)
  • La crearea unei programări/activități eticheta "Medic" se colorează în cazul în care medicul este în concediu (la pozitionarea mouse-ului peste această etichetă ni se precizează perioada în care medicul este în concediu)
  • Am înlocuit imaginea de semnalizare a pacientului nou cu una mult mai vizibilă

Pacienți

  • Discount pentru mai multe facturi - selectăm facturile - buton trei liniuțe dreapta sus - ajustare
  • Factura Combi - Posibilitatea generării unei singure facturi fiscale pornind de la mai multe proforme ale unui pacient (Butonul Mai multe din ecranul de plăți al dosarului pacientului - Factură Combi)
  • Crearea unui plan de finanțare (rate) pornind de la proformele neachitate ale unui pacient
  • Rotunjirea ratelor în calculatorul de rate; Ultima rată are valoare diferită pentru a obține suma totală a contractului
  • Imprimarea Anexei 1 la contractul de rate (Intervențiile prinse în contract) și a  Anexei 2 (ratele)
  • Optimizarea gestiunii listei de intervenții din Planul de tratament - selectăm intervențiile - buton trei liniuțe dreapta sus - ajustare/schimbare medic/creare deviz/creare proformă/ștergere
  • Un nou tip de recall: Descoperire implant
  • Schimbarea tipului dentiției din ecranul de detaliu al unei intervenții
  • Posibilitatea precizării asistentelor în detaliul unei intervenții (Personal medical)
  • Importarea unei liste de pacienți dintr-un fisier CSV; Acesta poate conține codul, numele și prenumele, telefonul, adresa de email, CNP-ul, Data de naștere, Zona de observații; Importul se face din ecranul de căutare al pacienților;
  • Zona de Observații în fișa pacientului


În cazul în care aveţi nevoie şi de alte funcţionalităţi vă rugăm să ne faceţi cunoscut acest lucru prin telefon, email sau direct din aplicaţie. Vă asigurăm că toate cererile sunt tratate cu cea mai mare seriozitate.

Cu stimă,
Botorogeanu Ionut Richard
Botorogeanu Ionuţ Richard
iDava Solutions
0737.42.42.73

PS: Actualizarea se face folosind butonul de Upgrade ce apare după deschiderea aplicaţiei (a agendei).

În cazul în care nu puteţi face Upgrade direct din iStoma vă rugăm să rulaţi aplicaţia ActualizareAplicatie din folderul în care se află iStoma

În cazul în care întâmpinaţi probleme cu actualizarea nu ezitaţi să ne contactaţi.


iStoma este un produs marca iDava Solutions
©2015 - iDava Solutions SRL - CUI: 30410797 | Reg. Com.: J40/7969/09.07.2012
iStoma