Bună ziua,
Vă mulțumim că ne-ați fost alături în 2014 și vă dorim mult succes în 2015.
În această versiune am inclus multe rapoarte noi pentru a vă oferi posibilitatea de a analiza riguros activitatea anului trecut.
Vă așteptăm cu multe noutăți în versiunile următoare :
- iStoma Trends
- iStoma Evaluations
- iStoma Check In
- iStoma Dental Care Program
- ...
Principalele noutăţi din această versiune sunt:
-
Agendă:
- Posibilitatea redimensionării/mutării/copierii unei programări direct din agendă
- Optimizarea sincronizării cu calendarul google;
- Posibilitatea precizării că un pacient a venit la urgență
-
Pacienți:
- iStoma nu mai permite crearea unui nou pacient cu același CNP sau număr de telefon ca al unui pacient existent; dorim evitarea pe cât posibil a creării de dubluri
- Modificarea consimțământului de parodontologie
- Adăugarea consimțământului de anestezie locală (Mulțumim clinicii CifDent din Brașov pentru excelenta colaborare în integrarea acestuia)
- Folosirea logo-ului la imprimarea consimțămintelor informate
-
Rapoarte:
- Eficientizarea ecranului de rapoarte prin gruparea acestora pe categorii
- Top pacienți - permite vizualizarea primilor pacienți în funcție de încasări sau numărul de programări
- Pacienții activi - permite vizualizarea pacienților ce au cel puțin o programare în ultimele x luni
- Pacienții închiși - permite vizualizarea pacienților închiși
- Listă integrală - permite vizualizarea listei pacienților ce nu sunt închiși
- Stare programări - permite atât vizualizarea unui rezumat al programărilor terminate/anulate/etc. cât și vizualizarea efectivă a acestor programări
- Intervenții realizate - permite vizualizarea numărului și a valorii intervențiilor realizate într-o perioadă de timp
- Posibilitatea grupării pe zile a încasărilor dintr-o anumită perioadă
Pe lângă acestea, noua versiune include:
- Comunicare: posibilitatea selectării unui template la trimiterea de SMS-uri din detaliile programării sau din fișa pacientului; îmbunătățirea trimiterii de SMS-uri prin XPert Messaging;
- Optimizarea ecranului "De făcut";
- Optimizarea listei de intervenții prin realizarea de operațiuni multi-intervenție
- Opțiunea "Pauză" în meniul din partea stânga-sus a ecranului
- Tipurile cardurilor de fidelitate
- Reținerea cabinetelor afișate în agendă la următoarea pornire a aplicației
- Optimizarea selectării cabinetelor dintr-un anumit sediu (în cazul clinicilor multi-sediu)
- Marcarea automată a programărilor din trecut ca terminate
- Marcarea automată a intervențiilor asociate programărilor terminate ca realizate
- SMS Gateway multi-sediu - posibilitatea utilizării de sendere personalizate diferite pentru fiecare sediu
- Posibilitatea arhivării/închiderii unui pacient din raportul de pacienți inactivi
- Posibilitatea aplicării oricărui protocol la o afecțiune din statusul dentar
- Posibilitatea ignorării unor pacienți cu avansuri
- Utilizatorul conectat își poate consulta rapoartele proprii de încasări, facturi neachitate integral și activitate direct din meniul din partea de sus a ecranului (butonul cu 3 linii orizontale->Rapoarte)
- Rezolvarea tuturor problemelor semnalate.
În cazul în care aveţi nevoie şi de alte funcţionalităţi
vă rugăm să ne faceţi cunoscut acest lucru prin telefon, email sau direct din aplicaţie.
Vă asigurăm că toate cererile sunt tratate cu cea mai mare seriozitate.
Cu stimă,
Botorogeanu Ionuţ Richard
iDava Solutions
0737.42.42.73
PS: Actualizarea se face folosind butonul de Upgrade ce apare
după deschiderea aplicaţiei (a agendei).
În cazul în care întâmpinaţi probleme cu actualizarea nu ezitaţi să ne contactaţi.