Gestiune pacienți stomatologie

Care este cea mai bună metodă pentru gestiunea pacienților în stomatologie? Ne-am adresat această întrebare de mii de ori, atât în ședințele interne de brainstorming cât și în discuțiile deschise avute cu partenerii noștri, de-a lungul ultimilor 10 ani de la nașterea iStoma.

Gestiunea pacienților medicilor stomatologi prezintă multiple fațete, dintre care amintim:

  • Programarea pacienților
  • Comunicarea cu pacienții
  • Tratamentul pacienților
  • Fidelizarea pacienților
  • Sursa pacienților
  • Încasări/venituri per pacient
  • Păstrarea informațiilor despre pacienți
  • Păstrarea documentelor și formularelor semnate de către pacienți și multe altele...

Când vorbim de complexitatea gestiunii, pacienții sunt o provocare importantă pentru cabinetele și clinicile stomatologice, indiferent de dimensiune.

În trecut, și încă vedem și acum acest aspect la cei care nu utilizează iStoma, toată gestiunea era administrată manual și era în sarcina recepției cabinetului sau clinicii. Cu timpul, numărul de documente a crescut, fișetele s-au dovedit neîncăpătoare, informațiile acumulate au început să devină o și mai mare greutate atât pentru recepție cât și pentru cabinetul sau clinica stomatologică în sine. Printr-o acumulare de documente, de programări, de informații personalizate a pacienților, s-a ajuns adesea și la un nivel de eroare umană care a pus în pericol de multe ori întreaga activitate a cabinetelor stomatologice.

Nivelul de încărcare fiind din ce în ce mai solicitant, multe clinici au angajat mai multe persoane cu aceleași sarcini, nivelul de eroare umană însă s-a păstrat din păcate la aceiași parametri. Astfel s-a ajuns la automatizarea gestiunii pacienților din domeniul medicinii stomatologice.

Dacă ar fi să definim iStoma în 3 cuvinte, credem că am alege următoarea sintagmă: excelența în gestiune. iStoma a reușit încă de la început să fie soluția optimă pentru o gestiune eficientă, automatizând sute de procese și ridicând încă din primele zile de utilizare, toată greutatea pusă pe umerii recepției, ajutând ca nivelul de eroare umană să tindă spre 0.

iStoma preia automat programarea, comunică prin SMS cu pacienții, păstrează securizat toate informațiile importante despre pacienți, ajută la fidelizarea (prin voucher, card sau alte instrumente) pacienților, urmărește sursa pacienților care intră în cabinet, ține o evidență de o acuratețe excepțională a încasărilor, stochează documente semnate electronic și pune la dispoziție în câteva secunde ceea ce printr-o gestiune manuală, s-ar obține în minute bune sau chiar zeci de minute.

iStoma a cunoscut o creștere accelerată în ultimii trei ani prin faptul că partenerii noștri, lovindu-se de aceste aspecte mai puțin plăcute ale gestiunii manuale, au căutat o soluție unde să aibă un singur răspuns la toate întrebările; și după ce au început să utilizeze iStoma, au rămas impresionați de rapiditatea și eficacitatea soluției noastre.

Vă invităm să descoperiți povestea noastră și cum am devenit numărul 1 în România, tocmai prin modulele de gestiune automatizate. Pentru acces click aici.

Suntem prezenți și pe Linkedin! Ne putem conecta prin accesarea link-ului aici.

Vă mulțumim!